BK MLADÁ BOLESLAV

Výtvarná soutěž pro děti z dětských domovů má své vítěze

22. 3. 2014
Autor: Klub
M l. B o l. – Jak už jsme na začátku prosince zmiňovali, při příležitosti tradičního filmového promítání v kině CineStar – které se na Mikuláše uskutečnilo už popáté! – vyhlásili BK Mladá Boleslav a Dragon Internet výtvarnou soutěž pro děti z dětských domovů. Tématu Namaluj svět plný zábavy se zhostilo na 80 dětí, a tak vybrat vítěze nebylo vůbec jednoduché. S akcí pomohlo nákupní centrum Olympia, v jehož prostorech proběhlo v pátek 21. března slavnostní vyhlášení, a kam se určitě nezapomeňte přijít podívat na vernisáž výtvorů, která bude probíhat až do 21. dubna. Fotografie z akce najdete zde.

Hokejový klub BK Mladá Boleslav podporuje děti z mladoboleslavských dětských domovů dlouhodobě, nejenže je pravidelně zve na zmíněná filmové promítání, ale také jim už ukázal svou kabinu a v neposlední řadě se snaží pomáhat – finančně, a také se začleněním do běžného života. Letošní program v kině CineStar tak byl ozvláštněn nejen o diskusi s trenérem Bruslařů Marianem Jelínkem, ale taky o vyhlášení výtvarné soutěže na téma Namaluj svět plný zábavy.

Z podtémat mohly děti vybírat buď z techniky, tedy počítačů, nebo sportu, konkrétně hokeje či obecně bruslení. Volitelné byly také techniky zpracování, a tak je k vidění spousta výtvarných zajímavostí, které potěší oko návštěvníka. Celou akcí byli nadšení i pedagogové z dětských domovů, kteří děti hojně podporovali.

Do nákupního centra Olympia, kde vyhlášení proběhlo, a kde nyní probíhá vernisáž výtvorů, dorazily v pátek 21. března děti z Dětského domova v Krnsku, z Dětského domova Na Celně a také z Dětského domova při Klaudiánově nemocnici společně se svými vychovateli a pedagogy. Zde je uvítala nejen moderátorka, ale především marketingový manažer Cyril Suk – zástupce za BK Mladá Boleslav – a poté zástupci Dragon Internet a nákupního centra Olympia. Chybět nemohl ani zástupce města Daniel Marek, který se stal patronem celé akce.

Vyhlašovalo se dohromady pět vítězů – po jednom v kategoriích předškolní věk, mladší školní věk, starší školní věk, student a nechyběl ani vítěz, kterého vybraly samy děti. Dary dětem věnovaly všechny pořádající společnosti, konkrétně od Bruslařů děti dostaly dres ve své velikosti, který byl navíc podepsaný všemi hráči A týmu, dětské tričko a sadu podepsaných hokejových karet.

Důležité je také zmínit další cenu – voucher v hodnotě 1000 Kč, který ale platil pouze ten den. A právě tato cena měla být dalším způsobem, jak děti začlenit do každodenního života – měly se totiž rozhodnout, jak s penězi co možná neefektivněji naloží. Nejprve se utvořila velká debatní skupinka, ve které se děti radily společně se zástupci pořádajících organizací i patronem Danielem Markem, co se vlastně půjde nakupovat. Nejčastěji volba nakonec padla na oblečení, sportovní potřeby a boty. Děti ale myslely i na své kamarády, a tak se kupovaly i sladkosti a malé dárky. Pro organizátory i pedagogy to bylo příjemné překvapení. Stejně jako skutečnost, že se děti zajímaly, jestli peníze můžou ušetřit na později.

Zatímco se nakupovalo, ostatní děti se bavily ve výtvarných dílničkách, nechávaly se dočasně tetovat nebo si třeba česat netradiční účesy a nechybělo ani vyhlášení nejlepšího obrázku dětské poroty, tedy samotných dětí. Jak už totiž bylo řečeno, i ony volily svého vítěze.

„Z celé akce jsme nadšení,“ nechal se po jejím skončení slyšet marketingový manažer Bruslařského klubu Cyril Suk. „Ohromně se povedla a především splnila stanovené cíle. Tím hlavním určitě bylo děti jednak pobavit a jednak jim ukázat realitu dnešního světa. Mluvili jsme o tom všem s jejich vychovateli, i oni byli se soutěží i následnými formami ocenění spokojení a byli rádi za takové zpestření.“


casino siteleri deneme bonusu