BK MLADÁ BOLESLAV

Oficiální stanovisko BK Mladá Boleslav a.s.

24. 3. 2008
Autor: Jiří Koros
M l. B o l. - Rádi bychom se touto cestou důrazně ohradili proti tendenčně vedené reportáži odvysílané v mediích o sedmém utkání play- off 1. ligy. Důsledkem této jednostranně vedené reportáže je pošpinění jména klubu a jeho jednotlivých činovníků, kteří jsou dnes terčem ubohých vulgarit, či dokonce je jim vyhrožováno fyzickou likvidací.

Celá reportáž o situaci ohledně prodeje vstupenek byla vedena tendenčně a veřejnosti byly poskytnuty zkreslené a neúplné informace. Zlatopramen Aréna byla skutečně na rozhodující utkání vyprodána. Už na předchozí utkání jsme poskytli vstupenky brněnským fanouškům na úkor majitelů permanentek a i při poskytnutí 200ks vstupenek na utkání jsme byli nařčení z diskriminace Brna. Naše společnost s dostatečným předstihem informovala o této skutečnosti stranu soupeře. Vedení Brna jsme poskytli adekvátní počet VIP karet a stejně tak hráčům Brna bylo poskytnuto požadované množství vstupenek.

Na základě vzniklé situace nás kontaktoval partner Komety Brno společnost BVV, která měla zájem vysílat přímý přenos celého utkání. Práva jsme pochopitelně byli ochotni poskytnou zdarma, aby fanoušci Brna mohli celé utkání sledovat na velkoplošných obrazovkách. Tento souhlas jsme dali prostřednictvím řídícího pracovníka soutěže 1. ligy ČR. Mimo to, jsme umožnili stejně tak, jako v předchozích případech, vysílání přímého přenosu celého utkání i s komentářem na internetu. Mimochodem tyto přenosy z haly RONDO nemohly být vysílány. Proč? I přes tyto skutečnosti se fanoušci do Boleslavi vypravili. Nikdo nám nemůže diktovat a vyvíjet nátlak prostřednictvím médií abychom snad prodávali vstupenky na jedno místo dvakrát. Samozřejmě to by byla možnost. Stalo by se ovšem to, co se stalo některým našim fanouškům v Brně, kteří po zakoupení vstupenky do příslušného sektoru přišli na svá místa a tam již seděli majitelé permanentek. Proč se reportéři nezeptali fanoušků Mladé Boleslavi, jaké měli vytvořeny podmínky v Brně? Možná by totiž najednou celá ta reportáž vypovídala o něčem jiném. Takhle se jednalo o jasný útok na BK Mladá Boleslav a.s. a osobu pana Jaromíra Šindela. Mimochodem pan Jaromír Šindel v žádném případě nemá nic společného s prodejem vstupenek do Zlatopramen Arény. Sportovní ředitel Jaromír Šindel pouze poskytl pravdivou informaci panu Zárubovi, protože byl dostatečně informován a v inkriminovaný moment byl redaktorovi k dispozici.

Podle České televize je tedy nutné přestat se starat o dostatečný komfort a bezpečí fanoušků na stadionech, vpouštět je na stadion i nad rámec kapacity a následně pak řešit konfliktní situace uvnitř stadionu.

Naše společnost nereagovala na nestandardní až zvláštní situace, ke kterým došlo při utkáních konaných v brněnské hale RONDO. Na chování pořadatelů vůči našim fanouškům. Na chování brněnských fanoušků vůči střídačce Mladé Boleslavi apod., protože nám to připadalo pod úroveň. Hrajeme totiž hokej, a ten v celé sérii obě mužstva předváděla skutečně hodný semifinále 1. ligy. O tom se už ovšem nemluví.

Michal Koliáš, ředitel společnosti BK Mladá Boleslav

casino siteleri deneme bonusu