Fanoušci si sestaví vlastní Chartu fair play
Charta fair play fanouška by měla v deseti bodech shrnout, jak by se měl "opravdový" fanda chovat nejen na samotném stadionu při zápasech, ale také mimo něj. Loňská verze dokumentu hovořila mimo jiné o hrdosti na slavnou historii českého hokeje, o respektu k soupeřům i rozhodčím či o formě slušné podpory hráčů. Nápad dát prostor fanouškům vzešel ze setkání s představiteli fanklubů jednotlivých týmů.
"Charta fair play měla v loňské sezoně mezi fanoušky obrovský ohlas. Už na začátku projektu jsme deklarovali, že jej chápeme jako dlouhodobou záležitost. Pro další sezonu jsme se rozhodli dát větší prostor fanouškům, kteří si tak mohou dokument upravit k obrazu svému," říká Hana Kovářová z České pojišťovny, která byla jako hlavní partner nejvyšší domácí hokejové soutěže iniciátorem projektu.
Fanoušci se mohou do výběrů jednotlivých bodů Charty fair play fanouška zapojit na webových stránkách www.fairhokej.cz, volba končí 14. října 2011. Na tři hlasující čekají drobné dárky s tématikou fair play.
Česká pojišťovna je tradičním partnerem českého hokeje
Česká pojišťovna je tradičním a dlouholetým partnerem českého hokeje - první spolupráce byla zahájena před více než 10 lety. Jméno největší tuzemské pojišťovny diváci nenajdou jen v názvu Play Off, Česká pojišťovna je také hlavním partnerem extraligy a v minulosti stála po boku i české hokejové reprezentace a byla rovněž hlavním partnerem domácí části turnaje Euro Hockey Tour – ČP Cup.
V průběhu těchto let se Česká pojišťovna radovala z medailí našeho národního týmu, ale fandila českému hokeji i v době, kdy se mu nedařilo. Po celá léta šlo o věc důvěry, nikoliv o momentální svezení se na vlně slávy. Podpora ledního hokeje je pro Českou pojišťovnu správnou volbou, i proto, že hokejisté byli a jsou vidět nejen na stadionech, ale i při dalších veřejně prospěšných aktivitách České pojišťovny.