Omluva fanouškům
„Bohužel jsme to tentokrát vyřešili nešťastně. Z naší strany proběhla směrem k fanouškům v podstatě nulová komunikace,“ konstatuje zpětně generální manažer klubu Mgr. Jan Tůma. S některými z „odsunutých diváků“ se klub snažil situaci řešit již před zápasem, ale toto řešení bylo velmi hektické a nepřipravené. „Naším cílem v žádném případě nebylo poškodit naše fanoušky, naopak je ochránit,“ dodává generální manažer. „Všem fanouškům, kterých se tato situace dotkla, se jménem svým i jménem klubu omlouvám.“
Pro všechny diváky, kteří mají do sektoru G permanentní vstupenku, nebo si z daného zápasu uchovali do tohoto sektoru vstupenku, má klub připraven jako odškodnění drobný dárek z FANSHOPU. Tento dárek divák získá, pokud se dostaví na sekretariát klubu a předloží zmíněnou permanentku nebo vstupenku.