BK MLADÁ BOLESLAV

Chystáme nový web i systém vstupů na zápasy, říká Denisa Apková

23. 5. 2018
Autor: Klub
M l. B o l. – Sportovní stránka ročníku 2017/2018 už je de facto uzavřená a všichni jsou připraveni hledět vpřed. My jsme se ale přeci jen ještě jednou ohlédli – a to očima marketingové pracovnice klubu Denisy Apkové. Co se vydařilo v uplynulém ročníku, co už trochu méně a na co se můžete těšit do budoucna?

O herní stránce se toho o loňské sezoně namluvilo dost a dost. Pojďme si ale něco říct o té marketingové, fanouškovské. S čím osobně jste nejvíc spokojená?

Z marketingového pohledu jsem asi nejvíce spokojená s tím, jak se klub v této oblasti vyvíjí. Snažíme se stále zlepšovat, dělat věci jinak a myslím si, že se nám to daří. Jako příklad lze uvést dvě promo videa, která vyšla v průběhu sezony. Největší pokrok lze vidět na našem FANSHOPU. Máme nejen novou prodejnu, ale i nový e-shop, snažíme se zlepšovat a hlavně rozšiřovat sortiment.

Zmínila jste FANSHOP. Ten letos doznal mnoha změn – přestěhoval se do kamenné prodejny a taky byl otevřen úplně nový e-shop. Začněme s tím prvním. Jaké ohlasy kamenná prodejna má?

Zatím se ke mně dostaly samé pozitivní zprávy. Konečně si fanoušek může pořádně prohlédnout a „osahat“ věc, kterou si chce koupit a to je skvělé. Jsem také velmi ráda, že tento projekt vznikl ve spolupráci s naším partnerem Střída Sport. Jelikož v současné době prodejna uspokojuje nejen přání našich fanoušků, ale i potřeby naší mládeže.

Jaké změny přinesl do klubu a mezi fanoušky e-shop? A jak je oblíbený?

První viditelnou změnou je vzhled, v minulosti šlo pouze o jednu stránku a složitý systém objednávky. Dnes je vše jednodušší a doufám, že i přehlednější. Další změny se pak spíše týkají logistických procesů v klubu. Oblíbenost se těžko zjišťuje, ale objednávky probíhají a občas přijde i děkovný e-mail. Tedy soudím, že jsme na dobré cestě. (úsměv)

Můžete prozradit, co letos fanoušci nakupovali nejvíc?

Asi jako všude se nejvíce nakupují dresy a minidresy, dále je velký zájem o povlečení a polštářky. Velkým překvapením byla poptávka po ručnících a dárkových kazetách. Také se nám osvědčila dětská kolekce triček.

Co nového v rámci FANSHOPU chystáte do příští sezony? Už se něco rýsuje?

S novou sezonou se pojí nový speciální design, který bude nejen na tričkách. Dále chystáme nové druhy povlečení a polštářků. Celkově se budeme snažit opět rozšířit nabídku o nové věci.

Oslavy 110 let. Jak ty z hlediska marketingu zhodnotit?

Oslavy 110 let byly náročné, ale vše dopadlo v rámci možností dobře. Nejvíce mě potěšila aukce výročních dresů a samozřejmě galavečer, který byl skvělý. Na druhou stranu byly nějaké aktivity, které už takový úspěch neměly. Hodnocení je vlastně velmi těžké, protože velký vliv zde měly i sportovní výkony a umístění v tabulce.

Co nového se chystá do příští sezony?

Chystá se toho dost. (úsměv) Nové akce či novinky ve FANSHOPU. Také připravujeme aktualizace komunikačních kanálů, pokud vše dobře půjde, fanoušci se už brzy mohou těšit na inovaci našich webových stránek. Největší změnou však projdou vstupenky a permanentky, chystáme se přejít na úplně nový systém. No, už teď je na co se těšit!

Děkujeme za rozhovor.