BK MLADÁ BOLESLAV

Nedělní Naše kolo udělalo v Mladé Boleslavi hodně radosti

7. 10. 2021
Autor: Klub
M l. B o l. – Nedělní duel proti Karlovým Varům se povedl, Středočeši na domácím ledě brali tři body po výsledku 3:1. Fanoušci navíc vytvořili skvělou kulisu, ukázkově fandili také během přestávkové soutěže, která byla součástí projektu "Naše kolo".

ŠKO-ENERGO Aréna i dalších šest extraligových stadionů se v neděli převléklo do zelených barev oficiálního partnera soutěže, společnosti ŠKODA AUTO a.s. Projekt "Naše kolo" se vrátil po loňské úspěšně premiéře, také tentokráte byly na programu soutěže o unikátní ceny v čele se zájezdem na reprezentační utkání a spoustu dalších cen od národního týmu i jednotlivých klubů.

V okolí mladoboleslavské arény bylo možno před zápasem i během přestávek potkat hostesky v tradičních zelených barvách ŠKODA AUTO s tablety. Děvčata sbírala od fanoušků tipy na celkovou návštěvu všech stadionů v 11. kole, přičemž hlavním lákadlem pro vítěze byl exkluzivní VIP zájezd pro dvě osoby na turnaj s účastí českého národního týmu. Na hokejové stadiony dorazilo v neděli celkem 36 277 diváků, nejblíže byla svým tipem 36 321 fanynka Petra na Spartě. Nejlepším tipem v Mladé Boleslavi bylo 36 205 od diváka Roberta, on i další dva příznivci bruslařů v pořadí se mohou těšit na výhry od organizátorů soutěže.

Další pomyslná bitva projektu "Naše kolo" probíhala přímo na ledě. V komerční přestávce vhodily hostesky do hlediště 10 klubových šál, ve třech se ukrývaly pozvánky do soutěže. Tři fanoušci se tak přímo na ledové ploše poměřili v hokejových dovednostech. Nejúspěšnější byl nakonec Martin, který si tak odnesl herní konzoli Playstation 5 společně s nově vycházející hrou NHL 22, bezdrátová sluchátka a také voucher na dvě permanentní vstupenky Boleslavi na sezonu 2022/2023. Fanoušci Vojtěch a Natálie na pomyslném druhém a třetím místě si rozdělili další VIP vstupenky a hokejové dresy.

casino siteleri deneme bonusu