Novým partnerem BK Mladá Boleslav je společnost Sailun
Tato dlouhodobá spolupráce potvrzuje závazek značky Sailun ke sportu a odpovídá její strategii zaměřené na oslovení cílových skupin prostřednictvím promyšlených a emocionálně silných zážitků.
Cílem partnerství je dlouhodobě zvyšovat povědomí o značce a její vnímání v České republice i v celé Evropě, která je pro tohoto globálního výrobce pneumatik stále důležitějším trhem. Společnost Sailun patří mezi 10 největších výrobců pneumatik na světě a zároveň je desátou nejhodnotnější značkou pneumatik globálně.
V rámci spolupráce získá Sailun rozsáhlou marketingovou podporu, která zahrnuje reklamní plochy okolo hrací plochy ve ŠKOENERGO Aréně v Mladé Boleslavi, reklamu na kalhotách hráčů, reklamní plochy přímo na ledové ploše, ale také přítomnost ve fanouškovské a partnerské zóně a zapojení do online a digitálního obsahu klubu BK Mladá Boleslav i sportovního zpravodajství.
„Na spolupráci s BK Mladá Boleslav se velmi těšíme,“ říká Stephan Cimbal, marketingový ředitel Sailun Tyre Europe. „Každý, kdo někdy zažil hokejový zápas, ví, jakou vášeň a energii tento sport přináší. V České republice a dalších evropských zemích je hokej dokonce populárnější než fotbal. Jde o technicky náročný a výkonnostní týmový sport s důrazem na přesnost – což z něj činí ideální platformu pro naši filozofii ‚Smart Performance‘.“
„Velmi si vážíme toho, že se společnost Sailun rozhodla spojit své jméno právě s naším klubem,“ připojuje se i generální manažer BK Mladá Boleslav Jan Tůma. „Věříme, že toto partnerství přinese nové příležitosti nejen na marketingovém poli, ale i ve spojení s našimi fanoušky a komunitou.“